Șantaj pe telefon


B a r z i l a i - e n - D a n

Știam! Auzisem că li s-a întâmplat altora. La una din bisericile române din Los Angeles s-a anunțat chiar public și câțiva păgubiți i-au avertizat pe ceilalți. Acum mi s-a întâmplat și mie.

La casa pastorală, unde eu nu stau, s-a primit un telefon cu un mesaj teribil. Ton oficial, probleme legale, implicată poliția, etc. etc. Singura soluție posibilă achitarea urgentă a unei sume de bani, o taxă, o achitare a unei vechi datorii, o reglare de conturi cu IRS (orgnizarea care colectează în USA impozitele anuale), etc.

Pentru că auzisem am știut ce să fac. Pentru că am fost preveniți n-am intrat în panică.  Ce am făcut totuși?

Puteam să nu fac nimic, ca să nu intru în hora aceasta dezgustătoare. Mi-am adus aminte însă că dacă pui numărul de telefon pe Google ai șanse să afli cine și de unde te-a sunat. Am pus deci numărul și am aflat…

View original post 76 more words

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

