Zona Euro a trecut un Rubicon politic. Consecințe ?


B a r z i l a i - e n - D a n (Un Barzilai izvorât din Dan)

EU nu va fi în nici un fel ca SUA. DEmocrația EU este doar de fațadă, o ipocrizie pentru masele populare. EU va conduce prin DIKTAT! Iată prima mare dovadă. În Portugalia, EU a interzis alcătuirea unei coaliții guvernamentale ,,antieuro“. Nu-mi spuneți că poporul vrea altfel! Poporul este idiot și nu știe ce este bine.

Superstatul European își arată colții.

Eurozone crosses Rubicon as Portugal’s anti-euro Left banned from power

Ambrose Evans-Pritchard: Constitutional crisis looms as anti-austerity Left is denied parliamentary prerogative to form majority

View original post

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

