Persona

Multi dintre prietenii mei stiu ca eram decis sa boicotez actualele alegeri. Desi am multa simpatie pentru sensibilitatile soiale ale stingii, nu cred ca aceea e alta poveste). Dupa unirea contra naturii, intre PNL-ul  emasculat si condus de un clown penibil si neobolsevicii din PSD, dupa ce a devenit evidenta lipsa de vointa politica pentru o renastere din temelii a PNL, un partid compromis prin coruptie si incompetenta in ultima guvernare, si dupa ce, din motive prea complicate pentru a le detalia aici,  am avut dezamagirile mele cu noile formatiuni ale dreptei, am decis sa nu votez la aceste alegeri parlamentare, din lipsa de optiuni reale si din sila de a mai vota raul cel mai mic.

Am  aflat insa ca in colegiul meu din partea coalitiei ARD (un nume care, sincer sa fiu, mi se pare o prostie) candideaza domnul Teodor Baconschi, un om pentru care am o pretuire…

View original post 790 more words

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

