paşi spre lumină

M-am temut

De Laurențiu V. Petrila

Azi la Oradea a fost miting anti Băsescu. În drum spre Piaţa mitingului am văzut străzile pline cu oameni din Sălaj, Cluj, Bistriţa, Satu Mare, Arad, Baia Mare. 7 judeţe cu Bihor şi abia dacă au fost 3-4 mii de oameni plătiţi să scandeze şi să facă urât. Jandarmeria era în stradă şi se simţea o forţă nebună acolo, oamenii erau aduşi in coloană şi li se dădeau tot ce aveau nevoie pentru a părea pro USL.

Am participat ca observator pentru că altfel aş fi fost linşat, cu toate că iniţial voiam să fiu anti-miting. Am ajuns pe la 19:10 minute, poziţionându-mă în lateralul Pieţei Independenţei scandând odată jos USL!

Eram cu spatele şi nu am văzut când Antonescu a venit spre scena şi trebuia să treacă exact prin locul în care eram eu. Era multă lume aşa că nimeni nu a observat…

View original post 191 more words

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

